Підтвердженням фактів браку, поломки, дефектів або невідповідності заявленим характеристикам і зовнішньому вигляду товару є фото товару не посередньо на відділенні транспортної компанії. У випадках коли покупець забрав товар на відділенні транспортної компанії, претензії щодо якості, стану і зовнішнім виглядом товар не приймаються.
Обмін (Повернення) придбаних в інтернет-магазині optistore.com.ua товарів здійснюється за правилами, регламентованими законом про захист прав споживачів України.
Див. Текст Закону: Закон України про захист прав споживачів
Відповідно до законодавства України існують дві ситуації, в яких ви можете повернути куплений у нас товар:
Товар Вам не підійшов
В процесі експлуатації товару протягом гарантійного терміну, був виявлений заводський брак
Більш детально по кожної ситуації повернення (обміну):
1. Товар вам не підійшов - товар не має недоліків. Просто він вам не підійшов за формою, кольором, габаритами. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можлива тільки при дотриманні наступних умов:
від дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
товар не був у використанні, т. Е. Є новим
збережені товарний вигляд, споживчі якості товару
збережені ярлики, бирки
збережений товарний чек
Споживач має право купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж п оступленіі відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів. У разі обміну та повернення товару належної якості ви оплачуєте витрати на доставку товару.
Вам буде ВІДМОВЛЕНО в заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:
з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, т. е. був у використанні;
при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або елемент комплектації товару.
2. В процесі експлуатації товару протягом гарантійного терміну, був виявлений заводський брак (неякісний товар).
Товар був у використанні, т. Е. Не є новим. Претензії до якості товару приймаються протягом 30 днів (гарантійний термін) з моменту продажу або початку сезону (див. Розділ "ГАРАНТІЯ") при наявності фабричної упаковки, чека і на підставі письмової заяви, яка подається в двох примірниках. Один примірник видається покупцю з відміткою дати прийняття заяви, а другий залишається у інтернет-магазину. Бланки заяву наведені нижче.
При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт не порушення покупцем гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» становить 14 днів. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару Покупцеві, в наслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).
УВАГА:виробник залишає за собою право змінювати склад, комплектацію, колірну гаму товару, гарантійний період, технічні характеристики і т. Д. Без попереднього повідомлення. Тому опис товару на сайті: колірна гамма, комплектація, індивідуальні властивості - можуть відрізнятися, містити неточності. Цікавлять вас характеристики уточнюйте, будь ласка, у оператора.
Якщо у Вас виникли будь-які питання, телефонуйте за контактними номерами телефонів. Пишіть нам на нашу поштову скриньку: yamarket.opt@gmail.com або зв'яжіться з нашим оператором в online чаті!
МИ ОБОВ'ЯЗКОВО ЗНАЙДЕМО максимально прийнятних ДЛЯ ВАС РІШЕННЯ!
Для оформлення повернення, будь ласка, додайте повний пакет документів, а саме:
копії перших двох сторінок паспорта;
копію ідентифікаційного коду;
заповнену заяву з Вашим підписом;
оригінал чека;
Бланки заяв:
Заява про обмін / повернення товару належної якості
Заява про прийом товару на розгляд (проведення експертизи)
Заява про прийом товару на ремонт